پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251004
به بافت‌هاي فرسوده شهرستان فارسان آسيب جدي واردشده است
تاریخ انتشار : 1400/07/17 16:56:20
نمایش : 1046
رئيس جمعيت هلال‌احمر شهرستان فارسان گفت: خوشبختانه تاکنون هيچ‌گونه مصدومي در اين شهرستان نداشتيم و در چند روستا و شهر فارسان به بافت‌هاي فرسوده اين مناطق آسيب جدي واردشده است.
علي فرهادي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار پيرامون وقوع زلزله صبحگاه شهرستان کوهرنگ و اينکه شهرستان فارسان در شعاع اين زلزله قرار داشت گفت: در پي حادثه زلزله در شهرستان کوهرنگ آسيب‌هاي زيادي به مناطق مسکوني در شهرستان فارسان واردشده است.
 
وي افزود: خوشبختانه تاکنون هيچ‌گونه مصدومي در اين شهرستان نداشتيم و در چند روستا و شهر فارسان به بافت‌هاي فرسوده اين مناطق آسيب جدي واردشده است.
 
فرهادي گفت: با توجه به وقوع زلزله صبحگاه شهرستان کوهرنگ و اينکه شهرستان فارسان در شعاع اين زلزله قرار داشت و با توجه به تماس‌هاي مکرر شهروندان شهرستان فارسان گروه‌هاي ارزياب را آماده کرديم.
 
وي تصريح کرد: گروه‌هاي ارزياب را به منطقه اعزام کرديم که ارزيابي‌ها مشخص شد که عمده خسارات به بافت‌هاي فرسوده واردشده است.
 
ساعت 6 و 10 دقيقه صبح دوازدهم مهرماه در مرز بين اين استان و خوزستان در منطقه چلگرد شهرستان کوهرنگ در عمق 10 کيلومتري زمين و در دل کوه‌ها و روستاهاي عشايري اين استان زلزله رخ داد.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html